خرید کنجد خوزستان زیر قیمت بازار

کنجد خوزستان یکی از از باکیفیت ترین نوع های کنجد تولید شده در ایران می باشد، کنجد تولید شده در این کارخانه خوزستان مناسب برای مصارف مختلف غذایی و دارویی می باشد، لذا این کارخانه در تلاش است با بهره گرفتن از تکنولوژی روز دنیا و رعایت استاندارد غذایی محصولی مرغوب و با کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار دهد، از این رو خرید کنجد خوزستان زیر قیمت بازار به دلیل فروش عمده و حذف واسطه فروش در این کارخانه امکان پذیر می باشد.

خرید کنجد خوزستان زیر قیمت بازار

عوامل تعیین قیمت کنجد خوزستان

عوامل تعیین قیمت کنجد خوزستان

کنجد یکی از گیاه زراعی می باشد که درارای مقاومت بالا به انواع تنش های محیطی می باشد از این رو به دلیل این ویژگی های مطلوب در سراسر اقلیم ها قابل کشت می باشد. دانه کنجد مصارف تغذیه ای و دارویی دارد، همچنین کشت این محصول زراعی در کشور می تواند کمک شایانی در ایجاد اشتغال و اقتصاد کشور باشد.

کنجد خوزستان از مرغوب ترین کنجد های موجود در ایران به دلیل شرایط مناسب آب و هوایی خوزستان به شمار می رود، کنجد یکی از محصولات زراعی می باشد که به دلیل ارزش غذایی فراوان و کاربرد های گوناگونی در مصارف مختلف مانند: صنایع دارویی ، صنایع غذایی و شیرینی پزی، استفاده در نانوایی، تهیه ارده و غیره کاربرد دارد.

به طور کلی عوامل تعیین قیمت کنجد خوزستان در ایران بسته به عواملی مانند: نوع کنجد که شامل (کنجد طلایی، کنجد سیاه، کنجد خام، کنجد بوداده )، کیفیت دانه، اندازه دانه ها، رنگ دانه های کنجد، مسائلی نظیر واردات، نرخ عرض، تولید در ایران، تاریخ تولید، میزان تازگی محصول، محل فروش محصول متغییر بوده و دارای قیمت ثابتی نمی باشد.

فواید مصرف و خواص درمانی دانه کنجد عبارت است از :

  • موثر در درمان فشار خون
  • موثر در کاهش کلسترل خون
  • کنجد به دلیل وجود عناصر ضروری مانند کلسیم برای تقویت استخوان ها بسیار مفید می باشد.
  • ترکیبات آنتی اکسیدان موجود در کنجد از بروز بیماری مانند دیابت نوع دو جلوگیری می کند.
  • به دلیل وجود فیبر در کنجد برای عملکرد بهتر دستگاه گوارش مفید می باشد.
  • مصرف کنجد از بروز التهاب های پوستی در بدن جلوگیری می نماید.
  • کنجد به دلیل برخورداری از آنتی اکسیدان از فعالیت رادیکال های آزاد در بدن جلوگیری می کند.

فروش کنجد خوزستان درب کارخانه

فروش کنجد خوزستان درب کارخانه

کارخانه کنجد خوزستان در تلاش است، با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و اخذ تمامی مجوز ها و رعایت استاندارد های غذا و دارو در جهت تولید با کیفیت بالا و خدمت رسانی به مشتریان عزیز و تجربه ی خرید خوب در ذهن مشتریان اقدام نماید.

از این رو فروش کنجد خوزستان به صورت عمده و با حذف واسطه ی فروش به صورت اینترنتی یا از درب کارخانه کنجد امکان پذیر می باشد، لذا جهت سفارش محصول و کسب اطلاع از قیمت محصولات بامشاوره شرکت تماس حاصل کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما