قیمت انواع روغن کنجد پرس سرد

قیمت انواع روغن کنجد پرس سرد بسته به کیفیت و شرایط عرضه و تقاضا متغیر می باشد. روغن کنجد یکی از سالم ترین و پر خاصیت ترین روغن ها می باشد. این محصول با توجه به نوع روش تولید و کیفیت انواع مختلفی دارد. یکی از نمونه های این محصول روغن کنجد پرس شده می باشد. 

قیمت انواع روغن کنجد پرس سرد

روغن کنجد پرس سرد چیست؟

روغن کنجد پرس سرد چیست؟

روغن کنجد پرس سرد روغنی می باشد که از دانه های کنجد بدست آماده است. در این نوع محصول دانه های کنجد را در دمای پایین و بدون حرارت فشار می دهند و با استفاده از دستگاه های مخصوصی روغن آن ها را بیرون می آورند. در واقع این نوع روش استخراج به خاطر این می باشد. که خاصیت تغذیه ای آن از بین نرود. خالص سازی این نمونه محصول را با استفاده از روش های شست و شو با آب، ته نشین شدن، صاف کردن و.. انجام می دهند. این نمونه محصول از نظر کیفیت هیچ گونه تفاوتی با دیگر روغن ها ندارد. در واقع بهترین روش برای استخراج روغن از دانه های کنجد همین روش می باشد. چون باعث می شود ما روغنی زرد و روشن داشته باشیم. علاوه بر این بو و طعم خوبی هم دارد. یکی از مزیت های این محصول وجود ویتامین ای در آن می باشد که سبب شده این روغن خاصیت آنتی اکسیدانی پیدا کند. 

این محصول دارای خاصیت ضد باکتری و قارچی می باشد. علاوه بر این برای تقویت سیستم دفاعی بدن بی نظیر است. افراد کم خونی که به سرگیجه مبتلا هستند باید از این روغن در غذا های خود استفاده کنند. این محصول غشا مخاطی را کاهش می دهد به همین دلیل برای درمان سرفه خارق العاده می باشد.

روغن کنجد فرآوری شده با بهترین کیفیت عرضه می شود.

 

قیمت روز روغن کنجد پرس سرد فرآوری شده

قیمت روز روغن کنجد پرس سرد فرآوری شده

قیمت روغن کنجد پرس سرد فرآوری شده بسته به شرایط بازار متغیر می باشد. این محصول دارای خاصیت های فراوانی می باشد. به همین دلیل ما در این جا سعی کرده ایم به تعدادی از آن ها اشاره کنیم:

  • مصرف این روغن می تواند کلسترول بد خون را کاهش دهد و به جذب کلسترول خوب خون کمک کند.
  • برای کاهش فشار خون فوق العاده است.
  • همان طور که قبلا اشاره کرده ایم این محصول دارای آنتی اکسیدان است و می تواند از سرطان سینه، پروستات، دستگاه گوارش جلوگیری کند.
  • ما با مصرف این محصول می توانیم از تصلب شرایین و گرفتگی عروق جلوگیری کنیم.
  • این روغن منبع ویتامین E می باشد و برای شفافیت و لطافت پوست بی نظیر است. علاوه بر این وجود این ویتامین می تواند برای جلوگیری از آلزایمر فوق العاده باشد.
  • برای درمان بیماری های مفصلی می توان از این روغن در غذاهای خود استفاده کرد.
  • برای کاهش اضطراب فوق العاده است. علاوه بر این می تواند به گردش خون کمک کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما